Pogoji poslovanja

Lepo pozdravljeni v naši spletni trgovini Lentrade.si

Delovni čas spletne trgovine je 24 ur na dan in 7 dni v tednu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Lentrade.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Lentrade.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p., v nadaljnjem besedilu “prodajalec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Ob registraciji na spletno stran Lentrade.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa, vendar registracija ni pogoj za nakup. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Člani spletne trgovine imajo dostop do posebnih ugodnosti kot so Akcijska ponudba in posebna ponudba. Vsi zasebni podatki bodo strogo varovani.

Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu Lentrade.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

CENE
Vse cene v spletni trgovini Lentrade.si so navedene v EUR in ne vsebujejo DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nismo zavezanci za DDV). Podjetje SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p. ni davčni zavezanec.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

NAČIN PLAČILA
Plačilo po povzetju – kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago.

Nakazilo na Paypal račun (Visa, MasterCard in ostale kartice).

Plačilo po predračunu na TRR podjetja. Takšno plačilo je možno samo v naprej kot predplačilo.

STROŠKI POŠTNINE
Transport pošiljk nam omogoča pošta Slovenije. Poštnina znaša 2,90€,  razen v določenih primerih, če nudimo brezplačno poštnino.

Pri plačilu po povzetju z gotovino si dostavna služba Pošta Slovenije zaračuna provizijo za prenos kupnine po njihovem veljavnem ceniku, kar znaša 1,15 €. V primeru plačila po predračunu na TRR podjetja ali Paypal-om tega stroška ni.

NAROČILO BLAGA
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti, Facebook messengerju ali internetu preko spletne trgovine.
Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti ali telefonu.
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri podjetju SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p., kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.

Potrošnik predno odda naročilo lahko spremeni količino doda ali odstrani izdelek oziroma popravi svoje napake.

Potrošnik lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko oddano.

POSTOPEK NAKUPA OZ. NAROČILA
Koraki nakupa:
1.korak: Kupec med ponudbo spletne prodajalne izbere želene artikle in količino slednjih, nato klikne gumb dodaj v košarico. Prikaže se vam povzetek vašega naročila, kliknite zaključi z nakupovanjem, nato vpišite vaše uporabniško ime in geslo, ali se registrirajte, registracija in prijava z uporabniškim imenom ni pogoj za nakup. Na to izberite želeni način dostave, kliknite nadaljuj izberite način plačila in potrdite naročilo.
2.korak:Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
3.korak: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila trgovec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi etuijev z nazivom “VODOODPORNI ETUI…”

Pred uporabo priporočamo test v vodi brez naprave, priporočeno je da v etui vstavite suh papir, da se preveri vodotesnost, kljub temu da je artikel pred pošiljanjem preverjen. Nekateri artikli imajo izveden uradni standardni test, kot npr. JIS IPX8, drugi ne. V kolikor artikel ima izveden test, je v opisu artikla to tudi navedeno, sicer ga nima. Kljub standardom in stalnem naključnem preverjanju vodotesnosti vseh dotičnih artiklov je nakup in uporaba le-teh NA LASTNO ODGOVORNOST.

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi etuijev z nazivom “MAGIČNI ANTI-GRAVITACIJSKI OVITEK…”

Artikel je potrebno pred vsako uporabo na varen način preizkusiti, v kolikor preizkusa ne morete opraviti vam priporočamo, da izdelka ne uporabljate in nam ga vrnete. (preizkus lahko naredite tako, da telefon z ovitkom postavite na tako površino da v primeru, padca ne poškoduje telefona. primer: nizka višina, blazina pod telefonom…) V primeru, da izdelek, ne deluje kot dgovorjeno se obrnite na prodajalca. Najpogostejše težave za slab oprijem so, prah na podlagi kamor ovitek odlagamo, prah na ovitku, podlaga ni popolnoma ravna ali kaj drugega. V nobenem primeru ne odgovarjamo za nastalo škodo na kateremkoli izdelku, uporaba izdelka je NA LASTNO ODGOVORNOST.

Dodatna pojasnila o nakupu in uporabi vseh izdelkov.

Vsak izdelek, je pred uporabo na varen način potrebno preizkusiti. V kolikor niste popolnoma prepričani, na kakšen način bi izdelek preizkusili ali pa niste prepričani da je izdelek varen za uporabo in lahko naredi premoženjsko škodo ali škodo na zdravju ljudi vas prosimo da izdelka ne uporabljate, o tem obvestite prodajalca in mu izdelek vrnite. Vse izdelke uporabljate po lastni presoji in NA LASTNO ODGOVORNOST.

Prizadevamo si za čim podrobnejši in pravilnejši opis izdelkov in slik. Kljub temu, ne moremo zagotoviti, da so vsi navedeni podatki o izdelkih in njihove slike popolnoma točni.

PREKLIC NAROČILA
Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu.
V elektronskem sporočilu obvezno navedite navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca c) naslov kupca

DOBAVA BLAGA
Če je blago na zalogi trgovec v roku nekaj delovnih dni (do največ 3 delovnih dni) blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Poleg blaga kupec prejme tudi račun.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja, Pošta Slovenije.

Dostava velja za področje Slovenije. Za hitrejšo dostavo ali dostavo izven države Slovenije se je potrebno dogovoriti po telefonu oziroma elektronski pošti.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE
V skladu z zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko stranka v 14-ih dneh od prevzema izdelka podjetju sporoči, (na kontaktni e-naslov: info@lentrade.si ali telefon 031 694 348) da odstopa od pogodbe ali naročila , ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (strošek poštnine plača kupec). Blago mora potrošnik vrniti prodajalcu najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Priporočamo, da nas pred vračilom obvestite na elektronski naslov ali nas pokličite na telefonsko številko, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Opis pravice do odstopa od pogodbe skladno s 43. Č členom oziroma obvestilo, če te pravice nima-v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila da je blago poslal nazaj. Razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

POZOR! Možnost odstopa od pogodbe NE velja za pravne osebe. Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora blago vrniti nepoškodovano v originalni embalaži in v nespremenjeni količini. V primeru, da je ugotovljeno, da je nastala fizična poškodba na blagu, da se količina ne ujema je kupec dolžan poravnati nastalo škodo.

Odstop od pogodbe ne pride v poštev v naslednjih primerih:
– če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (fizične poškodbe, stik s tekočino),
– v kolikor aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke, slike, nastavitve,
– v kolikor je uničena, umazana ali manjkajoča dodatna oprema, navodila, pripadajoča programska oprema (ali pa je prelomljen varnostni pečat), garancijski list.

obrazec odstop od pogodbe: http://www.pisrs.si/Pis.web/npbDocPdf?idPredpisa=PRAV11915&type=pdf

Na podlagi devetega odstavka 43.b člena in petega odstavka b43.d člena Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 46/06 – odl. US, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14) izdaja minister za gospodarski razvoj in tehnologijo
P R A V I L N I K
o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov

 

 

Ta pravilnik določa vsebino in obliko obrazca, na katerem lahko podjetje pred sklenitvijo pogodbe na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov zagotovi potrošniku informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe ter vsebino in obliko obrazca za odstop potrošnika od pogodbe, v skladu z Direktivo 2011/83/EU Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2011 o pravicah potrošnikov, spremembi Direktive Sveta 93/13/EGS in Direktive 1999/44/ES Evropskega parlamenta in Sveta ter razveljavitvi Direktive Sveta 85/577/EGS in Direktive 97/7/ES Evropskega parlamenta in Sveta (UL L št. 304 z dne 22. 11. 2011, str. 64).

 

 

Posamezni izrazi, ki so uporabljeni v tem pravilniku, imajo enak pomen kakor v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/04 – uradno prečiščeno besedilo, 46/06 – odl. US, 126/07, 86/09, 78/11 in 38/14).

 

 

Podjetje lahko potrošniku pred sklenitvijo pogodbe na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov zagotovi informacije v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe na obrazcu, ki je kot Priloga 1 sestavni del tega pravilnika.

 

 

Potrošnik lahko odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, z odstopno izjavo, ki jo poda na obrazcu, ki je kot Priloga 2 sestavni del tega pravilnika.

 

 

Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-73/2014
Ljubljana, dne 10. junija 2014
EVA 2014-2130-0015
Metod Dragonja l.r.
Minister
za gospodarski razvoj in tehnologijo

Priloga 1: http://www.pisrs.si/Pis.web/npb/2014-01-1803-p1.pdf

 OBRAZEC Z INFORMACIJAMI V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE (Obr. IOP)

 Pravica do odstopa od pogodbe

 Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne _  (1).  Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje (_(2)_)o  svoji  odločitvi  o  odstopu  od  te  pogodbe  (npr.  s  pismom,  poslanim  po  pošti,  telefaksu  ali elektronski  pošti).V  ta  namen  lahko potrošnik neobvezno uporabi  priloženi  vzorčni  odstopni obrazec. __(3)__Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do  odstopa  od  pogodbe  poslano  pred  iztekom  odstopnega  roka  od  te pogodbe. Učinki odstopa od pogodbe Če   potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v  vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o  odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni  cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z  enakim  plačilnim  sredstvom,  kakor    je  bilo uporabljeno pri  izvedbi prvotne transakcije,  razen  če je izrecno  dogovorjeno drugače;  v  nobenem  primeru pa zaradi  tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. __(4)____(5)__ __(6)__

Navodila za izpolnjevanje:

  1. Vstavi se eno od besedil v narekovajih:

(a)   pri pogodbi o opravljanju storitev ali pogodbi o dobavi vode, plina ali električne energije, če se ti ne prodajajo v omejeni prostornini ali določeni količini, daljinskega ogrevanja ali digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov: »sklenitve pogodbe«;

 (b) pri prodajni  pogodbi: »ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«;

(c) pri pogodbi v zvezi z več kosi blaga, ki jih potrošnik naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno: »ko potrošnik pridobi  fizično  posest  na  zadnjem  kosu  blaga  ali  jo  pridobi  namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«;

(d) pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: »ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«;

(e) pri pogodbi za redno dostavo blaga v določenem časovnem obdobju: »ko potrošnik pridobi fizično  posest  na  prvem  kosu  blaga  ali  jo  pridobi  namesto potrošnika tretja  oseba,  ki  ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«.

  1. Vpiše se ime,  fizični  naslov ter ,  če  je  mogoče,  telefonsko  številko,  številko  telefaksa  in elektronski naslov podjetja. 
  2. Če podjetje potrošniku ponudi možnost, da elektronsko izpolni in predloži informacije v zvezi s svojim odstopom  od  pogodbe  na  spletnem  mestu  prodajalca, se  vstavi:  » Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži tudi vzorčni odstopni obrazec ali katero koli drugo nedvoumno izjavo  na  spletni  strani  prodajalca  [vstavi  se  spletni  naslov].  Če  se  potrošnik  odloči  za  to možnost,    podjetje  (na  primer  po  elektronski  pošti)  nemudoma  pošlje  potrošniku  potrdilo  o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.«.

Uradni list Republike SlovenijeŠt.43  /  13.  6.  2014  /  Stran  4717 

  1. Pri prodajnih  pogodbah,  pri  katerih  ob  odstopu  od  pogodbe  podjetje  ne  ponudi  lastnega prevzema blaga, se vstavi: »Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.«.
  2. Če je potrošnik prejel blago v zvezi s pogodbo:

(a)   Vstavi se:

– »Blago bo prevzelo podjetje.« ali

– »Potrošnik blago vrne ali izroči ... [po potrebi se  vstavi ime in fizični naslov osebe, ki jo je podjetje pooblastilo za  prevzem  blaga]  brez  nepotrebnega  odlašanja  in  v  vsakem  primeru najpozneje  v  14  dneh  od  dneva,  na  katerega je  potrošnik  obvestil podjetje o  odstopu  od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom14-dnevnegaroka.«;

(b)   Vstavi se:

 – »Blago potrošnik vrne na stroške podjetja.« ali

– »Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik.« ali– če pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, podjetje ne ponudi, da  krije stroške vrnitve blaga, in če blaga zaradi  njegove  narave  ni  mogoče  vrniti  na  običajen  način  po  pošti: »Neposredne stroške vračila blaga ... EUR [vstavi se znesek] nosi potrošnik.«; ali če stroška vračila blaga ni mogoče razumno izračunati vnaprej: »Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Strošek vračila blaga predvidoma ne presega ... EUR [vstavi se znesek].« ali

– če pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blaga zaradi njegove narave ni mogoče na običajen način vrniti po pošti in je bilo potrošniku dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe: »Podjetje prevzame blago na lastne stroške.«;

(c)  Vstavi se: »Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.«

  1. Pri pogodbah o opravljanju storitev ali pogodbah o dobavi vode, plina ali električne energije, če se  ti  ne  prodajajo  v  omejeni  prostornini  ali  določeni  količini,  ali  daljinskega  ogrevanja  se vstavi:  »Če  potrošnik  zahteva,  da  se  izvedba  storitev  ali  dobava  vode/plina/električne energije/daljinskega  ogrevanja  [neustrezno se črta]  začne  v  odstopnem  roku,  mora  podjetju plačati znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi do trenutka, ko je podjetje obvestil o odstopu od pogodbe, glede na celotni obseg pogodbe.«.

 

Priloga 2:  http://www.pisrs.si/Pis.web/npb/2014-01-1803-p2.pdf

 OBRAZEC  ZA  UVELJAVITEV  PRAVICE  POTROŠNIKA  DO  ODSTOPA  OD  POGODBE  (Obr. OP)

 – [Ime, fizični naslov ter po možnosti številko telefaksa in elektronski naslov podjetja]

– Obveščam/obveščamo(*)  vas,  da  odstopam/odstopamo(*)  od  pogodbe  za  prodajo tega blaga (*)/za zagotovitev te storitve(*)

– Naročeno dne(*)/prejeto dne(*)

– Ime potrošnika/potrošnikov

– Naslov potrošnika/potrošnikov

– Podpis potrošnika/potrošnikov (samo,če se obrazec pošlje v papirni obliki)  

(*) Po potrebi se črta

Stvarna napaka
Postopek uveljavljanja stvarne napake:

37čl. ZVPot:

– Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za

stvarne napake svoje izpolnitve.

– Napaka je stvarna:

– 1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

– 2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje,
ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

– 3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma
predpisane;

– 4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

– Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in
ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na
blagu samem.

– Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

– 37.a člen

– Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

– Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

– Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

– 37.b člen

– Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
– Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je
bila stvar izročena.
– Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

– 37.c člen
– Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali – vrne plačani znesek.
– V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
– Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

REŠEVANJE SPOROV

stranki morebitne spore skušala rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo  na e-naslov družbe ali preko telefona, podjetje pa bo o sporu odločilo v treh delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.

Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Podjetje SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Podjetje SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

KODEKSI RAVNANJA

Ni kodeksov ravnanja.
VRAČILO KUPNINE
Če je kupec od naročila ali pogodbe odstopil skladno s pogoji za odstop, mu je prodajalec dolžan vrniti vplačano kupnino na način kot je stranka plačala oziroma preko TRR v najkasneje 14 dneh po prejemu artiklov.

GARANCIJA

  1. člen

Za blago, za katero je izdana garancija, mora prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe potrošniku izročiti garancijski list dajalca garancije. Garancijski list mora vsebovati naslednje podatke:

  1. firmo in sedež dajalca garancije;
  2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
  3. datum izročitve blaga;
  4. podatke, ki identificirajo blago;
  5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
  6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
  7. trajanje garancijskega roka;
  8. za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
  9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
  1. člen Garancija dajalca garancije pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in oglaševalskem sporočilu.

Pravice iz naslova garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.

  1. člen

Garancijski list mora biti potrošniku lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list sestavljen v slovenskem jeziku pisno na papirju ali drugem trajnem nosilcu podatkov, ki je enostavno dostopen potrošniku.

Dajalec garancije ima vse obveznosti po zakonu, tudi če garancijski list ne vsebuje vseh podatkov iz 16. člena zakona ali ni izdan v skladu s prejšnjim odstavkom.

  1. člen

Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:

–       blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega leta, in

–       rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje najmanj enega meseca.

  1. člen

Proizvajalec mora za blago iz prve alineje prejšnjega člena tega zakona:

–       zagotoviti potrošniku poleg garancijskega lista tudi navodila za sestavo in uporabo ter seznam pooblaščenih servisov;

–       zagotavljati servis, ki ima pooblastilo proizvajalca za izvajanje servisnih del na proizvodih ter z njim sklenjeno pogodbo za dobavo nadomestnih delov, razen če sam ne opravlja te dejavnosti;

–       zagotavljati brezplačno odpravo napak v času garancijskega roka;

–       zagotavljati proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate vsaj tri leta po poteku garancijskega roka tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo.

Če proizvajalec ne zagotovi potrošniku navodil za uporabo in seznama pooblaščenih servisov, jih je potrošniku dolžan izročiti prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe.

  1. člen

Prodajalec mora ob sklenitvi prodajne pogodbe za blago iz druge alinee 19. člena tega zakona izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo blaga ter zagotavljati brezplačno odpravo napak na blagu v času garancijskega roka.

21.a člen

Proizvajalec in prodajalec imata vse obveznosti po tem zakonu tudi, če za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, garancijski list ni bil izdan ali potrošniku ni bil izročen.

Šteje se, da garancijski list ni bil izdan, če potrošniku niso bile izročene listine, na katerih so podatki iz 16. člena tega zakona. Če so podatki na različnih listinah, mora prodajalec potrošnika na to posebej opozoriti.

21.b člen

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku iz prejšnjega odstavka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

Pravice potrošnika iz tega člena ugasnejo po dveh letih od dneva, ko je potrošnik zahteval brezplačno odpravo napak ali zamenjavo blaga z novim.

21.c člen

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

21.č člen

Pravice iz tega poglavja pripadajo tudi osebam, ki se po tem zakonu ne štejejo za potrošnike, razen pravic iz 21. člena tega zakona.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Sklenjena nakupna pogodba bo shranjena v elektronski obliki pri SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Uporaba osebnih podatkov

Podjetje za potrebe opravljanja storitev, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslove za dostavo
  • firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu


Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.
Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam, razen pogodbenim izvajalcem, s katerimi ima ponudnik sklenjeno pogodbo o varovanju osebnih podatkov in ki so pogodbeno zavezani k istim standardom varovanja osebnih podatkov kot ponudnik.
Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.
Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna s pisno zahtevo po elektronski pošti info@lentrade.si. Račun se hrani na sedežu podjetja SPLETNA PRODAJA Patrik Bogar s.p., Zatak 10, 9220 Lendava.

 

 

KOMUNIKACIJA

SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo SPLETNA PRODAJA, PATRIK BOGAR, s.p. izrecno spoštoval.

MNENJA/KOMENTARJI UPORABNIKOV
Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

DODATNA POJASNILA GLEDE NAKUPA

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec naročenega blaga, ki je poslano s plačilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in je po preteku čakalnega roka na pošti petnajst (15) dni vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE šteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. Kupec je v primeru ne prevzema tako odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja izdelkov podjetju, za kar mu bo prodajalec izstavil račun, ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe ni prekinil. V primeru neplačila računa, se zadeva ureja s terjatvijo. Terjatve ureja zunanje podjetje. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Stroški ne prevzema znašajo 10,00 EUR brez DDV in vključujejo administrativne stroške, stroške pakiranja, pošiljanja in vračila pošiljke.

VPIS V REGISTER

SKD 46.180 Specializirano posredništvo pri prodaji drugih določenih izdelkov

SKD 47.910 Trgovina na drobno po pošti ali po internetu.

SKD 70.220 Drugo podjetniško in poslovno svetovanje

SKD 93.299 Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas

 

Številka vpisa/matična številka: 8774463000

Davčna številka: 59726474

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Ekipa Lentrade.si